TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

Last post 10-27-2008 23:59 by miss. 11 replies.
Page 1 of 1 (12 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-02-2008 0:09

DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

Moinsen  =)

Und widermal isches sowiet...  Dave202 SoloNight isch ah gseit! :-)

(ESCAPE-X vs. Dj Sky. Playtime 03:00-04:00 @ Privefloor)

Für GL bitte de nachfolgendi Link benuze...

Gästeliste gültig bis 0:30Uhr  zum Anmeldeformular

Dave202 Solo ‘Fire’ mit Scot Project & Wettbewerb

Dave202 ist ready für die nächste Solo Night und ihr seid es sehr wahrscheinlich auch: Die Fire Edition hält deshalb ein tranciges Programm bereit. Dave202 wird ein Special Solo Set spielen, in dem ihr Solo-Klassiker wie aber auch die grössten Trance-Hits und mitreissenden Tracks dieses Sommers hören werdet. Dazu wird es heiss: denn das OXA wird in feuriger Atmosphäre erscheine. Nebst Fire-Deko hat Dave202 auch einen genau so heissen Gast eingeladen. Mit Scot Project werden die Funken sprühen, der DJ rockt sonst grosse Clubs wie Gatecrasher oder Godskitchen, weiss sich aber auf jede Location einzustellen und wird im OXA eins seiner ganz eigenen Hardtrance-Sets spielen, welche den deutschen Tech-Trance-Master, auch bekannt für seine langen Rastas, auszeichnen. Der Privefloor gehostet von Adrenalin Events und anschliessende After Hours runden die Dave202 Solo Night ab. Dave202 erwartet

**WWW.ESCAPE-X.CH**
  • 10-02-2008 7:25 In reply to

Re: DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

Gebucht - be scho ewigs nöme anere Solo gsi, ade Black letschte Herbst hette mer öppe en Stond müesse astoh, de semmer weder hei, send eh ned so fit gsi... aber jo. aso müessti die letschti Solo öppe vor... hui... 1,5 oder sogar 2 Johr gsi si:)!
    Ich drehe an nur einem Regler und bringe damit die Menge zur Extase. Das ist Macht!

(Frank L. "Alec Tronique" 2005)
  • 10-02-2008 11:04 In reply to

AW: Re: DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

na dann viel spass bim aastah Stick out tongue weiss ja nöd wieviel gratis iitritt är gmacht hät.. aber es sind überflüssig viel & jede trottel hät fängs e biig dihei. ha eigentli zerscht au welle ga.. aber irgendwie hani kei bock zum astah & soviel lüüt...

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 10-02-2008 12:30 In reply to

machs der doch eifach .. chum mit mir denn stahsch 5 minute a ;) hehe mit de member chan di ineschleife .. au wenn nid gratis inechunsch weg minere member ("nur" single member) aber wenn e chaertli hesch und mit mir am member astahsch chasch a alne anderne "vipchaertlibsitzer" verbi schliche *groehl* Big Smile

Wenn Gedanken und Töne verschmelzen, und der Klang deinen Körper umgibt, dann tritt sie an...
    -=DIE REISE INS LICHT=-      -Alex Rocco
  • 10-02-2008 12:43 In reply to

hehe.. ja das wär e super idee :) uf wänn gasch dänn du? ich muss ebe schaffe bis am 11i.

ps. dini 2. cd isch de hammer!!!! ha sie scho paarmal glost! 

• 10-02-2008 18:01 In reply to

Re: AW: Re: DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

du bis jetzt nimi na niemert mit ... me choend ja abmache uf e ziit .. zeisch was und denn choemer eus treffe :)... danke fuer s'kompliment Big Smile freut sowas z'ghoere .. ja vilich wirsch mi als dureknallt betrachte aber ha gester us luter langwiili grad nomel en mix zemekloepft... ha nachere bitz meh als e stund mal uf d'uhr glueget und bums.. scho wieder eine .. .. ich stellen nacher mal is ander forum ine .. aber s'cd produziere mues na bitzeli warte *grins* cha ja nid all 2 wuche e neui cd verteile .. soes choent mer mi na fuer ueber engagiert halte Stick out tongue

Wenn Gedanken und Töne verschmelzen, und der Klang deinen Körper umgibt, dann tritt sie an...
  • 10-14-2008 23:03 In reply to

AW: Re: AW: Re: DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

gaht per zuefall öper mitem auto & will mi mitnäh? -liebschau-

• 10-19-2008 12:28 In reply to

ueeyy!! wie händers gfunde? ich has seeeeehr astrengend gfunde am afang mit dene vielä lüüt.. nach dem dä dave fertig xi isch, isches chli besser worde.. die saubandi isch wahrschindli is Q oder so (lol) de sound hani easy gfunde... aber DÄNN!!!! dänn hät de noise ufgleit (eigentli hani det scho lang welle im bett liege und schlafe) dä noise isch und bliibt eifach min absolute lieblings dj. dä hät so abartig grockt.. min verstand isch jedoch doch stärker xi & ich ha en nüm lang chöne lose... SCHADE SCHADE !!!! im grosse und ganze cool xi, mit vielne coole lüüt woni (wiedermal) troffe han!

i dem sinn. schöne sunntig. ich ga ez go worke... brüel... 

• 10-19-2008 19:35 In reply to

jo hesch recht isch es choge gwurschtel gsi Smile .. ganz am afang isch geil gsi da isch s'oxa na leer gsi .. also ufem dance floor hrhrhr  dobe isch au recht d'post abgange eieiei .. voll guzi Smile ja seg nuet.. de noise !! .. has na choge geil gfunde aber ich bi doch recht uf de fresse gsi .. bzw ich bi scho na da gsi aber mini scheiche hend nueme woele *grummel* .. nujo.. bi denn au so um die 6:45 verduftet .. de pure seg nachher annschinend na recht guet gsi biser denn voll is fluegerli inegheit isch .. und de simple heg au no einisch voll guzi geh hani us erster hand ghoert Big Smile... buah dobe wo denn de simon (nighthawk) fertig gsi isch bini fluchtartig weggsecklet.. buah mini arme ohre.. de voll tubel wo nachher sini kack mininal anegworfe het het em simon sini hardstyle platte (150+bpm) uf elektro gschwindigkeit abepitcht damit er het choene en "fluessende" uebergang zu sim elektro mache ... de gedanke ehrt en aber eieiei bitte.. e platte um ueber 10-20 bpms abezpitche .. wuah . i ha fasch de reieri becho . und denn die komisch agleite rollschinkli wies uf zmal schnell gsecklet sind als obs gratis sex git .. ha muese schnell weg soes heti gschraue Devil hehehe

• 10-20-2008 7:02 In reply to

Re: AW: Re: AW: Re: DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

Mer hets no gfalle, dStemmig esch of bedne Floors no guet gsi. Scot Project esch no glatt gsi, ha öppis anders erwartet, aber het mer ou gfalle. Ond obe send mer näbem Snowstorm no die ufgfalle, wo grad vor ehm gsi send, Crossfire ond Fast, gloubs. Muess säge, die hend sech ächt Müeh gäh. Suuberi Öbergäng, guete Ufbou... mou, no glatt gsi. de Dave guet wie emmer... jo... nüt uszsetze. Aber ig be öberrascht gsi, wie schnell me em Club enne gsi esch - ond deför ade Garderobe nomol en Ewigkeit het dörfe warte...

@HyperX: Strube Öbergang, aber die hend jo kei Wahl gha, send för Minimal buechet gsi. Ond ofem Mainfloor hets jo ächt en Alternative gha...

Ich drehe an nur einem Regler und bringe damit die Menge zur Extase. Das ist Macht!

(Frank L. "Alec Tronique" 2005)
  • 10-25-2008 14:23 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: Re: DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

isch huere geil gsi :) de scotty isch au brutal abgange!

• 10-27-2008 23:59 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: Re: DAVE202 SoloNight - FIRE edition - Samstag 18.10.2008 @ OXA

nächst mal chasch säge wännd im oxa bisch subnautic ;) ha nämli nur din kolleg xeh! 

Page 1 of 1 (12 items)