TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

08.11.2008 || Mainstream - Challenge Edition - TRANCE ALL STYLES @ Seven (Siebnen SZ)

Last post 10-21-2008 22:54 by miss. 11 replies.
Page 1 of 1 (12 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-23-2008 20:30

Yes [Y] 08.11.2008 || Mainstream - Challenge Edition - TRANCE ALL STYLES @ Seven (Siebnen SZ)

Veranstaltungsort: Seven, 8854 Siebnen, Schweiz
    Preis: 10.-
    Künstler: DJ A-One, DJ Anyken, DJ Energy, DJ Hyper-X, DJ Invincible, DJ Sky, DJ Snowstorm, DJ Trice

partyguide-link

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 10-07-2008 0:04 In reply to

AW: 08.11.2008 || Mainstream - Challenge Edition - TRANCE ALL STYLES @ Seven (Siebnen SZ)

Mol dr Termin festlege dr Hyper X isch jo au am soundeCool

Wär chunt alles?

Die ängste der Vergangenheit sind die Treume der Zukunft;-) Trance will never Die;-)
  • 10-07-2008 0:35 In reply to

AW: 08.11.2008 || Mainstream - Challenge Edition - TRANCE ALL STYLES @ Seven (Siebnen SZ)

also ich chan nid.. ich mues schaffe.. errrr Cool logisch bini debi hrhr .. ich glaub choent bitzeli "leer" werde .. well halt oxa eri cd taufi mitem noise hend brummel .. mache mer s'beste drus .. aber ich werde wehement und gueryllia taktisch mini flyer a de luet fescht-tackere  Wink denn choemets scho hrhr

Wenn Gedanken und Töne verschmelzen, und der Klang deinen Körper umgibt, dann tritt sie an...
    -=DIE REISE INS LICHT=-      -Alex Rocco
  • 10-07-2008 16:28 In reply to

ich ha leider nachtdienscht :(

• 10-07-2008 23:04 In reply to

buhuuuu das darf doch nid siii Sad  .. chamer leider nix mache .. schad... vilich findsch ja glich na irgend e moeglichkeit Wink

Wenn Gedanken und Töne verschmelzen, und der Klang deinen Körper umgibt, dann tritt sie an...
  • 10-08-2008 15:50 In reply to

nei weniger. ha scho alles dure studiert.. isch leider di zweit nacht vo vier und det zmitzt drin öpis abtuusche wär mega kompliziert.. janu.. wird nöd di letscht party xi sii :)

• 10-21-2008 12:51 In reply to

wär easy  billig, aber wtf isch siebnen? na nie ghört Stick out tongue

• 10-21-2008 12:58 In reply to

super party !! super stimmig !! geile sound !! idä nöchi vo pfäffike sz isch das! dörfsch dir nöd entgah la !!!

• 10-21-2008 17:58 In reply to

vo zueri her autobahn A3 richtig Chur , usfahrt Lachen SZ use und nach galgene/siebnen fahre .. in siebne (aaaaaaallles grad us.. uf de blizer ufpasse Smile), nachem chline brueggli direkt wieder links ine und alles grad us.. uf de rechte siite am endi vo de strass .. immer am laerm naa Wink

• 10-21-2008 20:16 In reply to

haha super beschriiiibig! das findet ja keis schwein Stick out tongue  mi händs bim erschte mal au nur per zuefall gfundä :D

aber lohnt sich scho. mega schad dasi schaffe muess -wein- 

• 10-21-2008 22:42 In reply to

wieso??  eieiei .. das isch aber so wenn mitem auti chunsch .. guggst du :D

http://map.search.ch/siebnen/fabrikstr.28

hmmm hesch doch gseit hesch mega ruggeweh am 8.11. ? oder hani da falsch in erinnerig Wink hihi

• 10-21-2008 22:54 In reply to

lol.. ja mal luege... villicht dänki mir no en plan us.. ha ebe erscht gad letschti gfählt wäge ruggeweh Confused

muess mal min arbetsplan genau studiere..villicht laht sich ja was mache....ha ez nämli gad xeh, äs isch di erscht nacht. muess mal mini arbetskollegin ganz lieb azwinkerle.. sproblem isch ebe.. ihri ferie fanget dänn genau aa :( 

Page 1 of 1 (12 items)