TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

Botellón das Gruppenbesäufnis

Last post 09-08-2008 8:02 by Katmandu. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-03-2008 19:51

Botellón das Gruppenbesäufnis

Nimmt mi wunder was ihr vo dem haltet? Isch öper vo oi xi in züri?

ha nu vorher i de nachrichte xeh... mega viel anderi städt händ das ez ja au plant.

mini meinig: da muessi de esther maurer leider eimal rächt gä mit ihrere uusag: HIRN KRANK!!!  ich frag mi was das bringt und ich müsst ja lache, wänn die wo das id wält grüeft händ würkli müend für die ganze abfallentsorgigschöschte uufcho !

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 09-04-2008 8:13 In reply to

• maniac
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 10-10-2007
    • Ottikon (Gossau ZH)
    • Raver

AW: Botellón das Gruppenbesäufnis

Ich persönlich find das au nöd so das wahre das mär sich "wänns dänn würkli so isch" nur det hi gaht zum sich volllaufe lah... aber simmer mal ehrlich das isch überhaupt keis neus Phänomen i eusere Gsellschaft... Ich mein wiviel lüt gönd jedes wucheend sich in Clubs go vollaufe... und det seit niemert öpis... wiso? ganz eifach det kassiert dä staat, kantön ab.... vo däm her find ich die ussag vo dä esther mauer sehr hüchlerisch... Ich bin nöd gsi.. han kei lust das dä ganz abig so beschissni sensationsgeili reporter um mich umä zha... aber im ganze isch die sach ja friedlich abgloffe... vo däm her jedem das seine... das äs Abfall git isch im vornherein scho klar gsi... aber was ich nöd chan verstah wie chan mär so viel fläschene us glas ufämä Rase kaputt mache... isch für mich äs rätsel... isch au nöd ganz ungföhrlich... bsoffe und glasscherbe naja... ich mein für irgendwas zahled mir ja stüre... stürgelder sind scho viel blöder usgäh worde ;)

Menschheit trifft Menschheit Kritisch
    Menschheit stirbt. Amen
  • 09-04-2008 10:57 In reply to

ja schlüsse mich chli am maniac ah

ich bi au chli so eine wo sich gärn vollaufe laht am weekend, jedoch immer so i däm rahme dasi na weiss wasi mache, also so um die 2 promille ;) hehe nei scherz isch au nöd immer glich, ich suff eifach gärn

aber ich mue mich erlichgseid au nöd a somene massebesüffnis mit andere träffe, für was? irgendwo dure mueni ja au säge es isch e art e schwächi vo mir so unkontrolliert alkohol suffe, normal gits schlimmeri als ich, aber wäge däm muen ich mich doch nöd i dä öffentlichkeit präsentiere und umepose wieviel ich verträge und mag inelättere

dä muurär ihri ussage isch wie immer weich gsie, däre frau würi gärn e chugle zwüsched d auge brötle wäni erlich bin, eifach unfähig und so e ussag z mache isch für mich rächt respäktlos und dumm, aber ebe jedem das seine

finds okey das es friedlich abgloffe isch, aber das jetzt jedi scheiss stadt so was mue und will uf d bei stelle findi rächt vörig und übertriebe 

!!!!GABBER'Z UNITED!!!!
  • 09-04-2008 15:22 In reply to

Also bi eus i dr Region Laufental/Thierstein si die Botellon nüt neus! Ok, velicht isch das nit uscho wils bi eus anderst heisst:

Abschlussfest, 1 August-Fiir, Jodlerchilbi, Grümpelturnier, Sommernachtsfest...... muess glaub nüm mehr ufzelle.

Es isch genau wie dirs gseit heit, bi settigne sache (sofern Bewilligt) Kassiert dr Staat recht fett ab. Sprich Bewilligungen, Alkoholstüür....usw.

I bi do chli gspaltener meinig was die Besüfniss agoht. Einersits ischs natürlich jedem si sach wen und wo er sich zueschüttet. A dene Botellon ischs natürlich au nit Kontrolliert (Jugendschutz...) und i sache Infrastruktur (WC, Abfallentsorgung...) isch gar nüt vorhande was e rise chaos hinterloht.

Anderersits mues i säge, was sell me süst mache?

Wend im Wald gosch go brätle bisch e Umweltsünder

Mit em Auto a ne See fahre lit bi dene Spritprise au nüm drinn. Usserdem chaschs eh vergässe das de irgendwo chasch Zelte...

Und süst e gschickti Weekendunterhaltig ha i sit ca. 10 joor nüm gha (vorhär hei mini Eltere gseit was lauft;-)

Vo dem her verstand i ds me sich irgendwo trifft und sich betrinkt. So het me wenigstens s Weekend au wider totgschlage. 

JA!!! ICH STEHE AUF MONOTON HÄMMERNDE BÄSSE!!!

!!!!BUMM-BUMM SOUND 4-EVER!!!!

--------------------------------------
  • 09-04-2008 15:41 In reply to

• maniac
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 10-10-2007
    • Ottikon (Gossau ZH)
    • Raver

Bi mir ischs weekend immer viel viel viel zschnell verbi... und d arbeitswuche viel viel viel zlang ;)

Menschheit trifft Menschheit Kritisch
    Menschheit stirbt. Amen
  • 09-04-2008 15:57 In reply to

s'esthi wird schono xeh was sie dävo hät... sie händ ja glaub en rächte ufruef gmacht, für die nächste wahle, chönd also knapp wärde fürd frau vorsteherin!

und hää..was söll mär dänn suscht mache...muess ja nöd gad i dem rahme sii, nur wills eim langwilig isch...früehner womer keis auto gha händ hämer amel au no gwüsst was mache (suufä und kiffe am weiher lol) ne isch scho meischtens uf das use.. aber git au viel anderi sache ..aber wems spass macht.. söll er.. solang mi niemer demit beläschtigt!

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 09-07-2008 3:38 In reply to

miss:
    ..früehner womer keis auto gha händ hämer amel au no gwüsst was mache (suufä und kiffe am weiher lol) ne isch scho meischtens uf das use..

säg i jo! Isch jo eigentlich s gliche gsi!

Aber d ufteilig vo de Wuchetage isch scho miserabel, do muess i zuestimme! Vom Donnstig am morge bis m Mittwuch zobe set eigentlich e wucheend go!

oder 5tag a 8stund Party mache und 2 Tag a 5stund schafä;-) 

JA!!! ICH STEHE AUF MONOTON HÄMMERNDE BÄSSE!!!

!!!!BUMM-BUMM SOUND 4-EVER!!!!

--------------------------------------
  • 09-08-2008 8:02 In reply to

vieli fäschter gönd eigendli nur ums suffe, wils so verschiesse sind, wenn me nüechtern isch. finds aber nöd guet, das me e party macht, wo de name scho alles seid.

wird suscht scho gnueg gsoffe, vorallem bi de junge. wo ich 16ni gsieh bi, hämmer amigs no bier trunke und ab und zue mal öbis hochprozentigs, aber was die hützutags möched isch ja nömme schön. laufed uf de strass ume und jede hed e vodka fläsche i de hand. in züri am hb am abig am elfi muess de chrankewage arusche, wegere alkvergiftig vomene 17jährige. grussigi sach!!!!

de söd me so partys unterlah!!!

Page 1 of 1 (8 items)