Also, dur das is jo wider mol versibt ha mi z zeige a dr TF-Party wet i mi kurz vorstelle:
Name: DJ Inferno (since 1997)
Style: Electro, Trance, Hardstyle
Discografie: King`s Club (SO), Club Down Town (SO), Music Pub Aarwangen (BE) (war überall Resident)
Event`s: Streetparade 08, Tropical Night, Flirt Sensation , Trance4ever@Kings Club, und alles so züg i mim Style halt...
So, jetz zu meinem Problem.
Wie dir obe gseht ha i im 97 mit uflege agfange. Sit ca.02 leg i öffentlich uf (vorhär ha i halt nur für mi;-).
I ha mi im 97 dank dr Streetparade i Trance verliebt, sither ha i mit diverse abstecher i anderi Styles (HC, Detroit und was es alles git) versuecht Lehre Trance ufzlege.
Wie scho erwähnt leg i au no chli Electro und relativ selte aber sehr gern Hardstyle uf. So nach em eigene gfühl bi i zwar nit dr besti, aber i glaub me chas lose und es macht mr spass.
Jetz ischs aber so, das i irgend wie s gfühl ha das es falsch verstande wird wen me sich mit DJ aschribt. So hei irgendwelchi veranstalter s gfühl si chöne do wie am ne Wunschkonzert ihri wünsch abringe.
I bi bispilswis für ne Event am nechste Wucheend buecht wo CHARTS vs. HOUSE heisst. Grundsätzlich gang i jo jetz als Electro DJ dört ane. Leider meint dr Veranstalter i würd jetz do chli Partyhits und Charts spile.
Leider isch mr das scho öfters Passiert und immer bi Veranstalter wo genau gwüsst hei was i für Sound spil.
Jetz isch mi frog: Wie cha i das Abstelle?
I ha verdammt nomol (sorry für d Wortwahl) 5000 Trance Electro und Hardstyle Vinyls umelige usserdem öpe glich vil CD`s mit dem Sound (ja...i weiss, aber das isch halt mi einzigs Hobby;-) und jetz sell i Charts spile? Die zite si dure!
I hof dir chönt mir do witerhelfe!
Mfg DJ Inferno (TRANCE, HARDSTYLE, ELECTRO)