TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

Last post 08-27-2008 15:16 by dj inferno. 13 replies.
Page 1 of 1 (14 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-25-2008 19:42

Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

Also, dur das is jo wider mol versibt ha mi z zeige a dr TF-Party wet i mi kurz vorstelle:

Name: DJ Inferno (since 1997)

Style: Electro, Trance, Hardstyle

Discografie: King`s Club (SO), Club Down Town (SO), Music Pub Aarwangen (BE)  (war überall Resident)

Event`s: Streetparade 08,  Tropical Night, Flirt Sensation , Trance4ever@Kings Club, und alles so züg i mim Style halt...

So, jetz zu meinem Problem.

Wie dir obe gseht ha i im 97 mit uflege agfange. Sit ca.02 leg i öffentlich uf (vorhär ha i halt nur für mi;-).

I ha mi im 97 dank dr Streetparade i Trance verliebt, sither ha i mit diverse abstecher i anderi Styles (HC, Detroit und was es alles git) versuecht Lehre Trance ufzlege.

Wie scho erwähnt leg i au no chli Electro und relativ selte aber sehr gern Hardstyle uf. So nach em eigene gfühl bi i zwar nit dr besti, aber i glaub me chas lose und es macht mr spass.

Jetz ischs aber so, das i irgend wie s gfühl ha das es falsch verstande wird wen me sich mit DJ aschribt. So hei irgendwelchi veranstalter s gfühl si chöne do wie am ne Wunschkonzert ihri wünsch abringe. 

I bi bispilswis für ne Event am nechste Wucheend buecht wo CHARTS vs. HOUSE heisst. Grundsätzlich gang i jo jetz als Electro DJ dört ane. Leider meint dr Veranstalter i würd jetz do chli Partyhits und Charts spile.  

Leider isch mr das scho öfters Passiert und immer bi Veranstalter wo genau gwüsst hei was i für Sound spil.

Jetz isch mi frog: Wie cha i das Abstelle?

I ha verdammt nomol (sorry für d Wortwahl) 5000 Trance Electro und Hardstyle Vinyls umelige usserdem öpe glich vil CD`s mit dem Sound (ja...i weiss, aber das isch halt mi einzigs Hobby;-) und jetz sell i Charts spile? Die zite si dure! 

I hof dir chönt mir do witerhelfe!

Mfg DJ Inferno (TRANCE, HARDSTYLE, ELECTRO) 

JA!!! ICH STEHE AUF MONOTON HÄMMERNDE BÄSSE!!!

!!!!BUMM-BUMM SOUND 4-EVER!!!!

--------------------------------------
  • 08-25-2008 20:14 In reply to

AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

ehm.. cancle doch das booking einfach?

always blue skies
  • 08-25-2008 23:06 In reply to

Du sunst spiel doch eifach Elektro und seisch däm hoschi das de eigentlich für dä Sound buecht gsi bisch!

Die ängste der Vergangenheit sind die Treume der Zukunft;-) Trance will never Die;-)
  • 08-26-2008 8:20 In reply to

Goht das euch nie so?

Bez. falls es früecher mol so gsi isch, wie heit dir das abgstellt? 

• 08-26-2008 13:16 In reply to

Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

Ig ha Allstyle eigentlech nor a Partys vo Kollege, aso of usdröckleche Wonsch, ufgleit, denne eifach onderemne andere Name, well ig möcht mis Trance/Hardstyle-Pseudonym genau wie du eigentlech losglöst vo dem ha. Ha för mech welle säge, wenn dä ond dä Name droffe stoht, sell ou dä ond dä Sound loufe, ond ned was anderes.

Min Vorschlag esch, du leisch der entweder ou en Name för Partysounds zue, oder du machsch en klare Strech. Ig för mech mache Allstyle ned so gärn, aber wenn ig emne Kolleg cha en Gfalle tue oder ehm en Fröid mache, denn mach ig das, aber för ehn ond ned wäg de Musig. Ond söscht eifach of de Website (wenn vorhande) bede Afrog förs Booking oder was weiss ig scho em Vorfeld kommuniziere. Ond de halt ebe die entsprechende Bookings, wo genau of die Spartene uselouft, wo du ned spellsch, gar ned anäh.

Ich drehe an nur einem Regler und bringe damit die Menge zur Extase. Das ist Macht!

(Frank L. "Alec Tronique" 2005)
  • 08-26-2008 20:04 In reply to

AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

so was isch mir doch no niä passiert... na ja bi glaub au zu lang nüm aktiv... gwüssi dj's sind jo e froh um jedes booking.. also falls sonst kei problem meh hesch gang doch einfach und mach das unteremene andere name.. währisch jo nit de erst wo das macht..
    Keine Signatur ist eine gute Signatur
  • 08-26-2008 20:26 In reply to

AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

Das mit em zweite Pseudo ha mr au scho überlet.  Aber DJ Peter isch jo au doof (ok, das isch scho vergä;-).

Was i aber toll find, anschinend gohts nit nur mir mit dem Problem so! 

@cell, i glaub jede isch froh um Booking`s. Aber zvil oder Zwenig isch jo relativ. Mir gohts eifach drum das i mi Spass ha. Aber de wet i au witerhin ha.  Und miner asicht noch wirdsch eifach irgendwie nit ernst gno wen de mehr als ei Soundrichtig hesch!? 

• 08-27-2008 7:40 In reply to

Re: AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

Mou, du wersch scho ärnst gno, aber halt eifach emne andere Segment.

Chasch di jo Dr. Pete (sprech "Piiit", oder "Piiidäää (möglechst dräckigs äää*g*)") nenne:)!

Ich drehe an nur einem Regler und bringe damit die Menge zur Extase. Das ist Macht!

• 08-27-2008 9:08 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

missverstanden oder kommunikationsproblem?

Ist bei mir noch nie vorgekommen, weil ich bei einem Booking immer genau gesagt habe was ich spiele.
    Zudem könntest du ja sonst Verträge machen (braucht ja keinen 10-seitigen... *gg*) wo klar drin steht welche musikrichtung du spielst.

what time is trance?
    www.timeok.ch
  • 08-27-2008 9:19 In reply to

Re: AW: Re: AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

timeok:

missverstanden oder kommunikationsproblem?

Ist bei mir noch nie vorgekommen, weil ich bei einem Booking immer genau gesagt habe was ich spiele.
    Zudem könntest du ja sonst Verträge machen (braucht ja keinen 10-seitigen... *gg*) wo klar drin steht welche musikrichtung du spielst.

Wenn Inferno natürlich bereits beides unter demselben Namen gespielt hat, hat er auch schon den entsprechenden Ruf...

• 08-27-2008 10:49 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

wenn er bereits trance & elektro gespielt hat... was hat das dann mit charts & house zu tun?

das ist definitiv ein kommunikationsproblem. denn mit einem veranstalter kann man sich treffen oder zumindest telefonieren...

what time is trance?
    www.timeok.ch
  • 08-27-2008 11:55 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

und ich denke das wenn dich ein Veranstalter bucht, dann wird er sich sicherlich auch über dich informiert haben. internet oder letzte bookings. aber wenn du natürlich schon verschiedene richtungen mit dem selben Namen gespielt hast, hast du dir das problem ja selber aufgebrumt.
    Keine Signatur ist eine gute Signatur
  • 08-27-2008 13:27 In reply to

Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

cell:
    und ich denke das wenn dich ein Veranstalter bucht, dann wird er sich sicherlich auch über dich informiert haben. internet oder letzte bookings. aber wenn du natürlich schon verschiedene richtungen mit dem selben Namen gespielt hast, hast du dir das problem ja selber aufgebrumt.

@Timeok: Das habe ich gemeint, habs heute irgendwie nicht so mit klaren Sätzen:)!

• 08-27-2008 15:16 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: Hilfe, ich fühle mich Missverstanden!

In dem fall isch es no schlimmer! De Veranstalter vo dem Event leit selber au uf und i ha em s uflege bibrocht! (Unter mithilf vom Kolleg).

Das heisst de set jo das ganz genau wüsse!

Das mit de Verträg ha i mr scho mehrfach überleit! Wär au no für anderi sache praktisch. Het öper vo euch sowas? 

Page 1 of 1 (14 items)