ich bin dabei. wer noch?
Wer weiss wens klappt bini au drby
ja wär amel cool :)
hoi zämme, cooli sach da dä forum....
wür mich sehr freue euch mal kennelerne, und euch begrüesse wen ihr uf siebnen chömmet..
die party wird mega.....
klein aber fein...
hmm sölli da ächt au ga *grübel*
delay:hmm sölli da ächt au ga *grübel*
ja söllsch !!!!
hmm mal luege
nüt mal luege de katmandu chund au und de dj dophin evt. au. die kleine annina isch sicher au debi!
lieht aber au nöd grad am weg?
ich mues mal no luege. 2x usgang am weekend (noise-night isch eifach pflicht *Grins*) chani mir momentan wohl nöd guet gönne. aber mal gucken.
Spling:lieht aber au nöd grad am weg? ich mues mal no luege. 2x usgang am weekend (noise-night isch eifach pflicht *Grins*) chani mir momentan wohl nöd guet gönne. aber mal gucken.
ah egal :) letscht mal isch mega cool xi. sound und schliessli müemer diä party doch au unterstützä wämer scho ufem flyer sind ooddääärr?? vo wetzikä us sinds öpe 30min. also nöd diä wält...
soooooo geil....
wür mir viel bedüte wen ihr chämmtet...
obwohl ich euch nöd alli kenne , find euch aber ä cooli truppe
ja mir riiisät dir din schuppe gad ab hihi..
und die einte häsch ja am samschtig scho känneglernt :)
wär isch ez eigentli so alles debi? annina, miss, katmandu, delay?? spling du bisch sicher au debi oder? chasch sicher mit öperem vo ois mitfahre!!
ja du, so wie ich mich kenne wirdi au det si ;)
wett eifach mal no nüt verspräche. *hihi*ja je nachdem wäris denn natürlich scho praktisch wenni mit öpertem chönti mitfahre. zug brucht ja vo mir dihai ca. 1h 20min und das mit 0-3 mal umstiege *grins*
häsch ja d nummere vo de annina. machsch am beschte mit ihre ab!mi fahret so oder so mitem auto..müsstisch eifach uf wetzikä cho.
xehsch sie dänk eh am fritig no ..was ich nöd immer alles weiss....