TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

Wär findet ihr als DJ Nomber 1 vo dr Schwiez was dr Trance abelangt?

Last post 08-19-2008 18:33 by DJ_Dolphin. 13 replies.
Page 1 of 1 (14 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-19-2008 1:22

Wär findet ihr als DJ Nomber 1 vo dr Schwiez was dr Trance abelangt?

Min ganz Persöhnliche Favorit vo dr Schwizer Dj Trance Scene isch dr DJ Snowman den är isch ein vo de wenige wo es paar mol hinterenand DJ Nr 1 vo dr Schwiez gsie isch!

Die ängste der Vergangenheit sind die Treume der Zukunft;-) Trance will never Die;-)
  • 08-19-2008 1:38 In reply to

AW: Wär findet ihr als DJ Nomber 1 vo dr Schwiez was dr Trance abelangt?

jup Snowman und Madwave :)

Die Zeit kommt aus der Zukunft, die nicht existiert, in die Gegenwart, die keine Dauer hat, und geht in die Vergangenheit, die aufgehört hat zu bestehen.
  • 08-19-2008 1:42 In reply to

Das sind wenigstens 2 wo uf em Bode bliebe sind nid so wie e Antoine!

Die ängste der Vergangenheit sind die Treume der Zukunft;-) Trance will never Die;-)
  • 08-19-2008 8:02 In reply to

Mh..isch no schwierig zum säge wer d'nummere 1 isch, wills nömme so viel bedütet wie früener.

d'nummere 1 vo de schwiiz find i, isch de wo am meiste für trance szene macht.

ich bi zwar nöd fan vom dave 202, aber i find er macht zur ziet am meiste für de trance, darum nummer 1 dave 202.

• 08-19-2008 11:07 In reply to

Jo dr Dave 202 macht sicher öbis für dr Trance aber ihm ischs in Kopf inegstiege wie keim andere! Er bliebt nid uf em Bode wie e Schneemaa!

• 08-19-2008 11:23 In reply to

DJ_Dolphin:

Jo dr Dave 202 macht sicher öbis für dr Trance aber ihm ischs in Kopf inegstiege wie keim andere! Er bliebt nid uf em Bode wie e Schneemaa!

ja vom menschliche här isch er e pfiffe, aber i denkes er hed no e grosse ifluss, wieso das im oxa no viel trance oder hardstyle lauft. ja am schneemaa sieni ziete sind verbi, aber wenn er remember ufleid, is halt immerno mega geil!

• 08-19-2008 12:38 In reply to

ja ha na paar alti schiibe vom schneema, die sind echt geil, geile siech weiss wiemmer party macht

aber ebe, da er ja au nüm so aktiv isch wie au scho, chönti mi ez nöd für e nummer 1 festlege da mer würklich nöd in sinn chunt wär das chönt sie haha ;) 

!!!!GABBER'Z UNITED!!!!
  • 08-19-2008 13:12 In reply to

Tatana :P

nei seich, isch für mich na schwirig zum beurteile, kenne eigetlich nu de dave es bitz... aber er ghört zu de wenige wo tracks produziered wo s nacher au ine radioshow wie asot oder uf d hauptbühni vo de nature one schaffed und das isch sicher scho mal sehr guet für d schwiiz... winer menschlich isch chani nid sege... kenen ned persönlich.

ich wähle mal en joker: ken schwizer sondern eine wo eifach ide schwiz läbt und zwar de sean tyas.. de macht sini sach nid schlecht findi :)

• 08-19-2008 13:45 In reply to

AdalirA:

ich wähle mal en joker: ken schwizer sondern eine wo eifach ide schwiz läbt und zwar de sean tyas.. de macht sini sach nid schlecht findi :)

ja de sean tyas macht geniale sound, aber leider wird er zwenig bueched i de schwiiz, das er schier vergesse god. find i schad :O(

• 08-19-2008 13:55 In reply to

ich au!!!!! ha nemli gar nid gwüsst dass er ide schwiz läbt... bis i letschti trance energy bi sis set go luege und mit me fan us holland is gschpräch cho bi, wo mir denn verzellt het de tyas läbi ide schwiz... überraschig vom abig Stick out tongue

• 08-19-2008 15:18 In reply to

mini nummer 1 vo de schwiiiz: DJ NOISE!!!, mind-x & snowman, & tatana. git viel newcomers wo geile sound machet..aber halt eifach na z'wenig bekannt sind. 

dä dave202 hät en rächte iifluss uf d'trance szene und irgendwie ja egal ob er am bode bliibe isch oder nöd... s'geld chunt er sowieso über... hauptsach SIE lebt!

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 08-19-2008 16:39 In reply to

• delay
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-02-2008
    • Züri Unterland
    • Raver

i findä dä Madwave und dä Dave Joy sind beidi immer aktiv am produziere oder produziere lah:-p wiä au immer!

usserdem isch dä Dave Joy au eine wo sin name über d`landesgrenze use treit hät ( Defqon1, diversi clubs in Australie, dütschland usw.) 

I Love Q-Dance Events

The Q Representing Quality

...:::Harddance:::Hardtrance:::Hardstyle:::...
  • 08-19-2008 17:57 In reply to

ja... dasch scho mal guet... das land brucht eifach me internationali grössene! s wür de beliebtheit vo üsem sound sicher nid schade.

• 08-19-2008 18:33 In reply to

Jo mir händ jo Internationali Grössene! Hoffentlich gots e so witter!

Page 1 of 1 (14 items)