|
Nachbarn der Clubs Oxa und Jil haben die Nase voll
Last post 08-21-2008 2:26 by Topsecret. 27 replies.
-
05-23-2008 9:10
|
|
-
Severin

- Joined on 10-10-2007
- Ottikon (Gossau ZH)
- Raver
|
von David Torcasso
Das Partyvolk der Oerliker Clubs Jil und Oxa belästigt die Nachbarschaft: Ohne Begleitschutz trauen sich viele Mitarbeiterinnen von Sunrise nachts nicht mehr aus dem Büro.
Die Nachtclubs Oxa und Jil haben einen zweifelhaften Ruf. Abfallberge, Sachbeschädigungen, Schlägereien und Anpöbeleien: Es vergeht kaum ein Wochenende, an dem die Polizei nicht ins Party-Mekka von Oerlikon ausrücken muss. Am letzten Sonntagmorgen kam es mitten auf der Oxa-Tanzfläche zu einer wüsten Auseinandersetzung.
Die Nachbarn fühlen sich zunehmend terrorisiert und sind verunsichert: «Mittlerweile ist es so schlimm, dass sich viele Sunrise-Mitarbeiterinnen am Abend nicht mehr ohne Begleitschutz auf die Strasse wagen», sagt Call-Center-Agent B. F.*. Andauernd werde man von Drogendealern und Betrunkenen angepöbelt. Mediensprecher Konrad Stokar sagt: «Wir nehmen das Thema sehr ernst.» Im nahegelegenen Parkhaus Messe Zürich würden immer öfters Velos und Motorräder beschädigt. Nach jedem Wochenende gleiche es einer Mülldeponie. Die Geschäftsführer der Clubs Jil und Oxa schieben sich gegenseitig die Schuld zu: «Wir haben genug Sicherheitsleute, können aber nicht das ganze Areal im Auge behalten», sagt Ramesh Pednekar vom Oxa. Gustav Thöni vom Club Jil verweist auf das Alter seiner Gäste: «Im Oxa ist das Publikum bedeutend jünger – bei uns verkehren Gäste ab 25 Jahren.»
*Name der Redaktion bekannt
Die Zeit kommt aus der Zukunft, die nicht existiert, in die Gegenwart, die keine Dauer hat, und geht in die Vergangenheit, die aufgehört hat zu bestehen.
|
|
-
-
miss_flower

- Joined on 01-24-2008
- Züri Oberland
- Hardcore Raver
|
AW: Nachbarn der Clubs Oxa und Jil haben die Nase voll
jep, was ich auch sehr gut verstehen kann.das partyvolk dort wird immer idiotischer.. als wir letztens ins oxa gingen. (kollegin und ich) kamen uns so 3 typen entgegen.die haben die ganze strasse gebraucht..auch wir hatten ein mulmiges gefühl.. hätte auch angst, wenn ich in der nacht alleine dort durch müsste.. bin ja nicht rassistisch oder so; aber das ist eindeutig ein ausländer problem! sehe nie schweizer die vor dem oxa stehen; wosch kola, wosch pille... und ich sehe auch nie schweizer, die andere leute anpöbeln! halt weil auch immer house läuft im oxa..das zieht diese ganzen idioten an.. geht sowieso schon länger bergab mit diesem club und ich denke,die besitzer sind da nicht ganz unschuldig..
°°//das leben ist viel zu kurz für langsame musik//°°
|
|
-
-
merlin

- Joined on 10-10-2007
- Wallisellen
- Raver
|
Ich frage mich eher, weshalb Sunrise Mitarbeiterinnen Freitag/Samstag Nacht aus dem Gebäude gehen müssen...
always blue skies
|
|
-
-
MuadDib

- Joined on 10-10-2007
- Ottikon (Gossau ZH)
- Raver
|
Call Center?  24h Service? in der heutigen Zeit muss eben der Service auch dann gewährleistet sein wenn 90% der Schweizer am schlafen sind... toll was?  für Schlafwandler und so *g*
|
|
-
-
miss_flower

- Joined on 01-24-2008
- Züri Oberland
- Hardcore Raver
|
kann eben nicht JEDE dä foifer unds weggli ha.. muss auch nachts aus dem spital oder wenn ich nachtdienst habe umgekehrt.. berufsrisiko sozusagen :D
aber trotzdem schlimm, wenn man sich gedanken machen muss..ob jetzt hinter der nächsten ecke jemand lauert...
°°//das leben ist viel zu kurz für langsame musik//°°
|
|
-
-
dj inferno

- Joined on 06-07-2008
- Bärschwil kennt eh niemer:-)
- Raver
|
Leider isch es doch überall wos Party`s git vermehrt eso, das es anschliessend dusse zu Gwaltübergriff und Vadalismus chunt. Do i jo regelmässig eine vo de letste bi wo Party`s verloht (das isch glaub so chli e DJ Problem:-) bez. selber als Veranstalter tätig bi (nur Hobby:-) gseh i au wies am morge danach usseht. Überall ligt Müll ume, Strosseschilder, Gartenzäune, Velos, Autos werde demoliert, und evtl chasch no e parr ALK-Leiche zämmesammle. Und dört gseh is Problem. Zerst wird zfil Alk ine gschüte, nacher no chli Gogi und den hesch die perfekti Mischig.... Aber ebe, anschinend brucht`s jo das hüt efangs.... Früecher isch alles besser gsi:-) So frei nach em Motto: Friede Freude Eierkuchen (1. Berliner Loveparade)
JA!!! ICH STEHE AUF MONOTON HÄMMERNDE BÄSSE!!!
!!!!BUMM-BUMM SOUND 4-EVER!!!!
--------------------------------------
|
|
-
-
djsubnautic

- Joined on 10-16-2007
- st.gallenkappel
- Raver
|
ja es hät leider doch so es paar rückschritt gä gege früener... cola & alk chunt nöd gfuet, scho alk oder cola elei machet zimlich grosses agressionspotential us. me müessts verbüte :) (cola ischs zwar shco aber was willsch mache...)
|
|
-
-
dj inferno

- Joined on 06-07-2008
- Bärschwil kennt eh niemer:-)
- Raver
|
Also dr Aklkohol wür i is Auto schütte (Nit als Benzinzuesatz, sonder als effektifi Tuningmassnahm Betreffend Kühlung) und mit em Cola chönt me go d Gletscher uffülle und d Ski-Piste beschneien;-) Nei, seich. I find das me vorallem uf e Jugendschutz a Event`s mehr wert set lege. Das seg i etz nit nur als Privatperson, sondern au als DJ und Veranstalter. Verbiete isch miner meinig noch aber nit s richtige mittel (Funktioniert jo eh nit!), me set mehr ufklährig und dr Sinnvoll umgang mit Droge ufzeige. Den gö au die Problem wo i im Post "Drogen" gschribe ha zrug! Und no e Tipp a alli Veranstalter, Proffesionelli Türsteher und Securytis si eini vo de Sinvollste Investitione! Aber bitte nit so Weekend-Rambos wo sich d Arbeit selber Organisiere!
JA!!! ICH STEHE AUF MONOTON HÄMMERNDE BÄSSE!!!
!!!!BUMM-BUMM SOUND 4-EVER!!!!
--------------------------------------
|
|
-
-
X_Dream

- Joined on 06-15-2008
- Zuger-Hinterland
- Dancer
|
*vergröl* was händ die lüüt eich füres problem? wends lieber, dass di junge irgendwo ide öffentlichkeit umelungeret? das isch de jo au ned ok... bim oxa frag ich mich e langsam chli... die partys wo am meischte duregfüert wärded sind: minimal-, house- und hardstyle-partys. bide minimal- und house-partys sind vil osteuropäer awesend... vili vo dene sind scho vo natur us aggressiv und gwalttätig... und dhardstyle-partys zieht es puplikum a, wo politisch rechts igschtellt isch und au eher zu gwalt-tate neigt... hallo? und ier wunderet üch dasses immer wider usenandersetzige git??
Streite nie mit einem Idioten: Zuerst reisst er dich auf sein Niveau herunter, dann schlägt er dich mit seiner Erfahrung.
|
|
-
-
delay

- Joined on 07-01-2008
- Züri Unterland
- Raver
|
X_Dream:*vergröl* was händ die lüüt eich füres problem? wends lieber, dass di junge irgendwo ide öffentlichkeit umelungeret? das isch de jo au ned ok... bim oxa frag ich mich e langsam chli... die partys wo am meischte duregfüert wärded sind: minimal-, house- und hardstyle-partys. bide minimal- und house-partys sind vil osteuropäer awesend... vili vo dene sind scho vo natur us aggressiv und gwalttätig... und dhardstyle-partys zieht es puplikum a, wo politisch rechts igschtellt isch und au eher zu gwalt-tate neigt... hallo? und ier wunderet üch dasses immer wider usenandersetzige git?? fakt isch aber das a dä hardstyle partys wahrschindli einiges weniger droge konsumiert werded als suscht, das merksch nur scho a däm will nöd so viel lüüt im wc hänged, nöd wiä anere house, minimal, trance und remember night und s`volk isch minere meinig au aständiger, das isch das wo ich gseh han, guet aständig isch scho fascht übertriebe, im oxa isch doch immer ä freakshow, da wunderet mich nöd das immer so scheiss passiert! ich selber gange nur na ab und zue ad hs partys, alles andere nei danke! ich denke aber, wenn deht inä wür hiphop laufe wärs na viel schlimmer, wills dänn na meh ussländer het, wots nöd verallgemeinere git au viel aständigi und genau diä sind dänn di gstrafte! han scho mängisch mit däne "aständige" über so was diskutiert, viel schämed sich eifach für ihri landslüüt! i han absolut nüt geg diä wo sich apassed und friedlich sind aber di andere hassi.
hArD iS mY sTyLe!!!
...:::Harddance:::Hardtrance:::Hardstyle:::...
|
|
-
-
Silix

- Joined on 06-13-2008
- Züri Oberland
- Raver
|
X_Dream: und dhardstyle-partys zieht es puplikum a, wo politisch rechts igschtellt isch und au eher zu gwalt-tate neigt... hallo? und ier wunderet üch dasses immer wider usenandersetzige git?? häää sorry aber das ghöri au zum este mal ;) hehe, ich gah öfters a hc partys i dä schwiiiz (git ja au so grauehaft viel) und dört häts au vermehrt rächtsigstellti lüt, das isch ez igendwie au wieder voll in bi dä hc's, whatever... ufalfäll ha ich nie grossi problem gah und a nie gross problem gseh a settigä partys, klar mir sind eis volk amene event, viel rächts igstellt und viel alk und coci, das sött ja dän lut eue ussage bedütä das dä aggropegel höch isch, ich sälber ha aber nie was vo aggressone mitbecho und wänn dän in form vo hakke ;) schlussentlich findis eigentlcih nur trurig das ufgrund vo söttige lüt (welli szene au immer) clubs und s nachtläbe in dräck zoge wird, schlussentlich nützt üs nämlich gär nüt, es git eifach immer weniger möglichkeit udn immer meh ischränkige und dän motzed ja au wieder alli
!!!!GABBER'Z UNITED!!!!
|
|
-
-
X_Dream

- Joined on 06-15-2008
- Zuger-Hinterland
- Dancer
|
Silix:
X_Dream:
und dhardstyle-partys zieht es puplikum a, wo politisch rechts igschtellt isch und au eher zu gwalt-tate neigt... hallo? und ier wunderet üch dasses immer wider usenandersetzige git??
häää sorry aber das ghöri au zum este mal ;) hehe, ich gah öfters a hc partys i dä schwiiiz (git ja au so grauehaft viel) und dört häts au vermehrt rächtsigstellti lüt, das isch ez igendwie au wieder voll in bi dä hc's, whatever... ufalfäll ha ich nie grossi problem gah und a nie gross problem gseh a settigä partys, klar mir sind eis volk amene event, viel rächts igstellt und viel alk und coci, das sött ja dän lut eue ussage bedütä das dä aggropegel höch isch, ich sälber ha aber nie was vo aggressone mitbecho und wänn dän in form vo hakke ;)
schlussentlich findis eigentlcih nur trurig das ufgrund vo söttige lüt (welli szene au immer) clubs und s nachtläbe in dräck zoge wird, schlussentlich nützt üs nämlich gär nüt, es git eifach immer weniger möglichkeit udn immer meh ischränkige und dän motzed ja au wieder alli
shardstyle-volk als solches isch ned so schlimm wi shc-volk, i dem punkt gibi dier recht... aber musch di mal achte wivil hcs dass ade hardstyle-night amigs ume sind... ich will jo ned säge dass alli hcs rechtsextrem und vo natur us aggressiv sind... oft mals isches eifach so, dass dhcs schnell mal als aggressiv verstande werded, will dmusig zimlich aggressiv isch und mite musig natürlich au de tanz-stil (hakke)... ich persönlich fühle mich meischtens unwohl a hc-partys oder au ufem hc-floor anere grössere party... weiss ned wiso... hardstyle isch voll easy... det häts au no "normali" lüüt ume...
Streite nie mit einem Idioten: Zuerst reisst er dich auf sein Niveau herunter, dann schlägt er dich mit seiner Erfahrung.
|
|
-
-
Katmandu

- Joined on 03-10-2008
- Zuger Mittelland
- Raver
|
Re: AW: Nachbarn der Clubs Oxa und Jil haben die Nase voll
jo a de hs-party isch no easy, vorallem wenn zwei zäme ufs wc gönd go e linie neh und sie chönds nödemal zuege *himmeltrurig*
|
|
-
-
Katmandu

- Joined on 03-10-2008
- Zuger Mittelland
- Raver
|
Re: AW: Nachbarn der Clubs Oxa und Jil haben die Nase voll
a ja übrigens und wenn no hübschi jungi fraue zu mir chömed und mich fraged, ob i öbert wüssi wo öbis chöng uselah, den gid mir das eifach de rescht!!!!!!!!!
|
|
-
-
X_Dream

- Joined on 06-15-2008
- Zuger-Hinterland
- Dancer
|
AW: Re: AW: Nachbarn der Clubs Oxa und Jil haben die Nase voll
Katmandu:
jo a de hs-party isch no easy, vorallem wenn zwei zäme ufs wc gönd go e linie neh und sie chönds nödemal zuege *himmeltrurig*
die story känni doch vo irgend woher ... hehe...
|
|
|
|
|