TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

dj tiesto

Last post 08-19-2008 18:37 by DJ_Dolphin. 10 replies.
Page 1 of 1 (11 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-25-2008 14:39

dj tiesto

die viedos musi mindeschtens jede tag mal luege. eifach zuuu geil !

(hoffentli isches gange hihi) 

tiesto

tiesto

(zfriede? :D) 

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
    Filed under:
  • 01-25-2008 14:50 In reply to

AW: dj tiesto

hmm.. chönntisch no irgend en schlaue linktext geh? gseh beides mal nur en -, und de isch relativ müehsam zum treffe ;) 

always blue skies
  • 02-14-2008 22:33 In reply to

• snaxx
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 10-20-2007
    • Neu St.Johann im schöne Toggenburg
    • Raver

das isch scho rächt kuul und erinneret mi a früehner.. innercity 2002 wo de tiësto zum mischpult gfahre worde isch und die holländer ihn abetet hend wie en gott..das werdi nie vergesse.sozege di geilschti party gsi Party!!!

"ich muss gar nichts ausser schlafen, trinken, atmen und f***** "
    Filed under:
  • 02-25-2008 19:41 In reply to

di guete alte ziite... Tiesto, riise halle voll mit Lüüt... eifach zu geil.

• 04-09-2008 21:43 In reply to

Re: AW: dj tiesto

De Tijs isch ide "noie Ziite" immr na easy cool (abgsperrti Mainstage das Jahr ade Trance Energy in Utrecht will en all händ welle go luege :P). Hanen au im chlinnere Rahme im Metro erläbt letscht Jahr z Olte, das isch e räääächt geili Party gsi. Und s git sini Club Life Sändig uf Radio 538 als Podcast, au die isch immer easy zum Zuelose (vgl. ASOT).

Ich cha aber scho verstah dass er umstritte isch. Mängisch hani s Gfühl er seg es bitzli grössewahnsinnig mit de ganze Tiësto in Concert Sache und sinere Hürat mit de 19-jährige Stacey. Anderersits hät er sehr vill zu de Gschicht vom Trance bitreit und es paar grossi Klassiker (Lethal Industry, Adagio 4 Strings, Just Be, Traffic, Flight 643 und natürli de Silence Remix) gönd uf sini Chappe. Zudem ghört ihm mit Magik / Black Hole eis vo de erfolgrichere Trance Labels. Was na dezue chunnt: Er hät wahnsinnig vill Fans und - trotz teilwis scharfer Kritik -grosse Erfolg. Er chönnt susch ja all die *grössewahnsinnige* Sache gar ned durefüere. 

Also für mich ghört er zu de Beschte... Wobi ich a dere Stell uf de Armin möcht verwise, wo - minere persönliche Meinig nach - na chli symphatischer und ebeso erfolgrich isch wi de Tijs.

Filed under:
  • 05-25-2008 0:03 In reply to

AW: Re: AW: dj tiesto

ja de armin! macht au hammer sound und ich chönd wegschwebä wänni däm sini musik ghör....Yes

• 08-19-2008 1:09 In reply to

Yes das sind es paar gueti Videos vom Tiesto gitt aber no meh uf YoutubeWink

Die ängste der Vergangenheit sind die Treume der Zukunft;-) Trance will never Die;-)
  • 08-19-2008 13:59 In reply to

youtube isch sowieso super... det cha me immer wider noii lieder entdecke!

• 08-19-2008 15:31 In reply to

DJ_Dolphin:

Yes das sind es paar gueti Videos vom Tiesto gitt aber no meh uf YoutubeWink

ja ois musch das nöd säge. mi sind youtube-profis Big Smile

• 08-19-2008 16:41 In reply to

miss_flower:

ja ois musch das nöd säge. mi sind youtube-profis Big Smile

het was *gggg*

• 08-19-2008 18:37 In reply to

Jä das hani au scho gmerckt merci grins......

Die ängste der Vergangenheit sind die Treume der Zukunft;-) Trance will never Die;-)
Page 1 of 1 (11 items)