TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

Last post 11-05-2008 11:17 by miss. 14 replies.
Page 1 of 1 (15 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-12-2008 13:04

CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

Neue OXA Remember Trance 1991-2002 (2008 Edition) mixed by DJ Noise, im handel am 31.10.2008. Remember Party am 08.11.2008 im OXA mit DuMonde aka JamX und Remember Trance After Hours !!!! Cool

http://www.oxa.ch/flash.php?vari=%2Fdetail.php%23id_party%212714

• 09-14-2008 16:27 In reply to

AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

Autsch das isch super timing mit de Mainstream Challenge Edition im Seven z.Siebnen .. bloeds  Oxa Wink ..aber da mueni mi nid gross entscheide ganz ehrlich gseit.. mus ja schaffe im Seven Big Smile

Finds aber scho schad so lauft mer sich gegesitig d'gaest ab [:'(]

Wenn Gedanken und Töne verschmelzen, und der Klang deinen Körper umgibt, dann tritt sie an...
    -=DIE REISE INS LICHT=-      -Alex Rocco
  • 09-29-2008 9:42 In reply to

Re: AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

hehe.. ja da isch scho schad, aber mittlerwiele gits ja eh scho a jedem weekend en alass, da muesmer enand halt wieder afange dgäste abluchse :p

defür hät mer jetzt die qual der wahl, was mir aber nöd so schwer wird falle. wirde bestimmt im oxa si :)

remember im oxa isch eifach pflicht *hihi* und dezue lieht halt örlikon einiges besser als siebne.

• 09-29-2008 12:31 In reply to

AW: Re: AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

naja a jedem weeken das isch au scho andersch gsi hehe... aber vo wege gaest abluchse .. fuer noise night gits kei gaesteliste .. also zalsch 30 stutz.. und d'getraenk sind ja horror tuer mitlerwile :) ... da holsch d'areis zum seven locker wieder use .. und ich frag mich langsam selber .. het mer s'oxa nid langsam gseh ? .. naja ich gang ja scho laenger dete ii und us aber ich bi ehrlich gseit choge froh wenni wieder mal wo andersch ane cha als is oxa Big Smile

zum glueck sind gschmaecker verschiede well drueber strite chamer nid aber guet diskutiere hihi.. jedem das seine saegi Smile

Wenn Gedanken und Töne verschmelzen, und der Klang deinen Körper umgibt, dann tritt sie an...
  • 09-29-2008 12:54 In reply to

Re: AW: Re: AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

Entschuldigung, aber für mich die Remember Party im OXA und der Challenge Mainsteam im Seven ist nicht die gleiche !! OXA ist eine Grosse Club und die DJ an diese OXA Party ist auch nicht die gleiche von Challenge Mainsteam....Dream, Noise, Mas Ricardo und Du Monde aka JamX, usw... gegen Anyken, Inspiration, usw....ist eine andere "niveau" sorry...

Für Noise Night wäre eine Gästeliste im OXA, vielleicht hast du nicht gesehen....und für mich die Getränke ist nicht zu teuer als andere Club im Zürich (eine Club wie OXA, nicht eine Discotek im einen Dorf) :-) :-)

• 09-29-2008 13:25 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

ah abfahre mit dem remember-züüg :p ich lieb remember..das isch kei frag..aber nöd immer & überall..

und usserdem isch ja logisch dasmer siebne nöd mitem oxa cha vergliichä! die wo dänn im oxa ufleget sind alles dj's wo scho über jahre erfolg händ & bekannt sind.. eusi neulingä sötmer unterstütze ide schwiiz! wänni nöd müsst schaffe wäri bestimmt uf siebne gange. findes eh viel gmüetlicher im chliine rahme.. und ebe s'oxa...... Zip it! 

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 09-29-2008 22:55 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

und wenich extra fuer dich es remember-bumbum set uflege chunsch au nid? :) .. so diversi kai tracid  progi / oldschool hardstyle ? Stick out tongue

• 09-30-2008 12:15 In reply to

muess schaffe :( cha so oder so nöd cho... und mit hardstyle chasch bi mir sowieso nöd punkte ob noi oder alt .. Stick out tongue

• 11-04-2008 12:48 In reply to

Re: AW: Re: AW: Re: AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

weiss irgend jemand obs, und wenn ja, wos gäste oder friendslist git für de samschtig im oxa?

• 11-04-2008 14:48 In reply to

Re: AW: Re: AW: Re: AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

Hallo, wenn du kaufst die OXA Remember CD, du hast die E-Freeticket Eintritt für die Remember Party im OXA oder andere OXA Party...aber für gästeliste, glaube ich es hat keine für Remember auch Friendlist...vielleicht du kennst eine DJ von diese Party und er kann auf seine Gästeliste geschrieben...Grüss, Damien

• 11-04-2008 17:33 In reply to

AW: Re: AW: Re: AW: Re: AW: CD OXA Remember 2008 Edition mixed by DJ Noise + Remember Party

mini guestlist isch mini Member charte Wink nur doof gangi nid is ochsä das weekend hrhrhr ... git glaub eh kei gaesteliste oder wenn denn nur ganz insider maessigi ... soviel i im chopf ha ..

• 11-04-2008 18:52 In reply to

FETT AAGSTRICHÄ I DÄ TRANCEAGENDA!!

*Für den Frieden zu töten*
    *ist dasselbe*
    *wie für die Keuschheit zu Ficken!*
  • 11-04-2008 23:28 In reply to

soviel ich vernoh han giz kei GL oder suscht was am Samschtig im Oxa...
  • 11-04-2008 23:35 In reply to

aber das cha eus ja egal si gell miss ? Big Smile hehe.. 

• 11-05-2008 11:17 In reply to

jep :D bi sowieso am schaffe °gg°

Page 1 of 1 (15 items)