TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

OXA

Last post 12-06-2008 19:27 by remember. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-24-2008 2:55

s OXA isch eifach dä geilsti Club find ich!

Döttä lauft immer öppis geils! Isch dä Club Q eigentlich z empfehle? dettä lauft glaub kei trance odeR? 

• 08-24-2008 14:29 In reply to

AW: OXA

Also grundsätzlich ender House... aber s Programm tönt amel au na easy... seg mal bisch du jahrgang 88? nur so wegem name... fändi na cool... den wäri nämli ned s einzig junge chick da ine Stick out tongue
  • 08-24-2008 15:36 In reply to

AW: OXA

(haha) ja woni no jung xi bin hani s oxa au no de geilscht club gfunde Cool

s'Q isch no easy vom sound her. det here gani nur am fritig. am samschtig isches fascht nöd zum ushalte vo de lüüt her. im Q lauft minimal / electro & house. det isch nüt mit trance. muesch selber usefinde obs der passt det ine.. fallsd ine chunsch Stick out tongue

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 08-25-2008 22:34 In reply to

Re: AW: OXA

Ich bin 20gi ja das isch so.Än 88er.

• 11-28-2008 21:48 In reply to

Re: AW: OXA

Oxa: EVP-Gemeinderat fordert die Polizei zum Handeln auf

Die Anwohner trauen sich nicht mehr am Oxa vorbei, aber weder Polizei noch Quartierverband sehen Handlungsbedarf. Jetzt verlangt EVP-Gemeinderat Ernst Danner: «Bis Ende Jahr muss etwas passieren.»

Der Club Oxa in Zürich Oerlikon sorgt für rote Köpfe. Nach einem Raubüberfall und einer Messerstecherei schrieben zahlreiche Anwohner Kommentare auf Tagesanzeiger.ch und bezeichneten die Zustände im Quartier als verheerend. Offener Drogenhandel, rechtsfreier Raum, Geschrei und Gepöbel die ganze Nacht und schliesslich eine grosse Menge Müll, die jeden Sonntag liegen bleibt. Doch weder Quartierverein noch Stadtpolizei sehen sich zum Einschreiten veranlasst.

Auch in der Politik ist das Oxa zur Zeit kein Thema, aber das könnte sich jetzt ändern. «Für mich ist das Oxa zum jetzigen Zeitpunkt ein Ärgernis», sagt der EVP-Gemeinderat Ernst Danner, der unweit des Oxa wohnt. «Früher lebte kaum jemand dort. Aber für die vielen Bewohner der Neubauten in der Gegend sind die Zustände problematisch. Doch die Club-Betreiber scheinen sich darum zu foutieren.»

Danner stellt politischen Vorstoss in Aussicht

«Ich fordere die Stadtpolizei dazu auf, jetzt für Ordnung zu sorgen», sagt Gemeinderat Danner. Ausserdem werde er das Gespräch zu anderen Gemeinderäten im Quartier und der Polizeivorsteherin Esther Maurer suchen. «Bis Ende Jahr muss etwas passieren. Sollte sich die Situation bis dahin nicht gebessert haben, werde ich politisch aktiv», sagt Danner. Ausser Danner leben auch weitere Gemeinderäte im Quartier. Bruno Sidler, Peter Stähli-Bart und Heinz Steger waren zur Stunde nicht erreichbar.

Vom Oxa selbst ist nach wie vor keine Stellungnahme zu bekommen. Die Clubbetreiber sind seit Tagen weder telefonisch erreichbar noch reagieren sie auf Emails.

• 11-29-2008 16:01 In reply to

• delay
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-02-2008
    • Züri Unterland
    • Raver

AW: Re: AW: OXA

aso ich bi dä meinig das mer s`oxa zue macht und s`niaxa wieder ufmacht! Big Smile

naja wenn nur vorem oxa so sache würded passiere *totlach* ich würd mi glaub in ganz oerlike nöd getraue elei ume z`laufe, bim bahnhof fangts scho a, ich bin deht au scho mal dumm agmacht worde vo somene scheiss jugo! 

es git nur 1 lösig: alles usem ostblock und Balkan: RAUUUUUUUS!!!!!

au wenn s`oxa würd zue ga wür das na lang nöd heisse dases verbi isch mit trance, HS etc. ich glaub ehner das wär guet dänn gäbts viellicht wieder mal öpis neus wo so sound g`spielt wird!

I Love Q-Dance Events

The Q Representing Quality

...:::Harddance:::Hardtrance:::Hardstyle:::...
  • 11-29-2008 17:57 In reply to

Re: AW: Re: AW: OXA

was mich stresst isch dass d medie usw..gebet t schuld am oxa..vo was VOREM OXA passiert..und behauptet dass sind d'oxa bsuecher dass so scheiss astellet..

und ebe..wie delay scho gseit het..örlikon isch überall gfährlich und nöd nur vorem oxa..

• 12-06-2008 19:27 In reply to

Re: AW: Re: AW: OXA

bi gester wieder mal is oxa gsi..a dä trance classic mind-x & snowman..es isch HAMMMER gsii...

würlkli ganz en geile abig gsi..gueti stimmig gha..und geile sound..

ha gester en koleg zum erst mal is oxa bracht..er isch sehr positiv überrascht gsi..

OXA Rules!!

Page 1 of 1 (8 items)