TF

it's not just music - it's a lifestyle
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

partyguide.ch

Last post 07-28-2008 14:02 by Silix. 10 replies.
Page 1 of 1 (11 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-24-2008 11:38

partyguide.ch

ööhhh het scho öper das neue design vo pg xeh?? wie findet ihr das?? ich finds schreckliiiiich!!

mini verbindig isch ja langsam..aber ich glaub nöd das sie würkli so langsam isch. gaht 100jahr bis sich mal was duet... WILLS ALTE PG ZRUG!! 

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 07-24-2008 11:43 In reply to

AW: partyguide.ch

ich finds au katastrophe!!! vorher isch besser gsieh, vorallem muess me zerst wieder alles sueche :O(

• 07-24-2008 11:56 In reply to

bi mir zeigts nöd mal bilder aa.. huere dräck he!!! kollegin het scho ä beschwerde gschribe lol

funktioniert ja no gar nüt richtig!!! 

• 07-24-2008 11:59 In reply to

• delay
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-02-2008
    • Züri Unterland
    • Raver

hejo da gwöhnemer eus scho na dra da hani kei angscht, am afang chases halt gä das nöd alles 100% funktioniert! ich has hüt morgä am halbi 2i gseh und es isch eigentli alles gange!

I Love Q-Dance Events

The Q Representing Quality

...:::Harddance:::Hardtrance:::Hardstyle:::...
  • 07-24-2008 12:10 In reply to

zum glück hani no netlog & tf suscht wäri ja voll ufgschmisse °gg°

• 07-24-2008 14:50 In reply to

Re: AW: partyguide.ch

en richtigä huere verdammte bullshit isches, waaaaa sölled mal s züg so lah wies isch  

!!!!GABBER'Z UNITED!!!!
  • 07-24-2008 15:39 In reply to

Re: AW: partyguide.ch

chum hed me d'sache entdeckt wo mer uf de siete cha mache, denn ändereds scho wieder, müessami sach!!!!

• 07-25-2008 3:20 In reply to

Re: partyguide.ch

en rechtige webdesigner wörd dene ou ned schade. gsehd jo emmerno genau glich amatuerhaft us wie vorhär :\

• 07-26-2008 14:52 In reply to

Re: partyguide.ch

och so schlimm isch das jetzt au nöd.. s alte design isch ja langsam verleidet *grins*

also ich finds easy so wies isch. klar muesch halt wieder szüg go sueche, aber was solls. suscht würs ja nie was neus geh ;)

• 07-26-2008 17:23 In reply to

• delay
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 07-02-2008
    • Züri Unterland
    • Raver

AW: Re: partyguide.ch

für diä wo immer na problem händ das nöd alles gaht:

Das verschieben der Fotos (in andere Ordner oder in den Papierkorb) funktioniert nicht
    26.07.2008: Wir haben die Ursache dieses Problemes gefunden und behoben. Das verschieben/löschen der Fotos geht ab sofort wieder. Wir entschuldigen uns für die Umstände.

Gewisse Seiten laden bei mir im gleichen Fenster, anstelle in einem Neuen
    25.07.2008: Dein Browser hat eine alte Einstellung (JavaScript) im Cache. Lösche den Cache über die “Einstellungen/Optionen” oder lade die Seite neu mit drücken von “Ctrl F5″.

Die mySettings Page ist bei mir “weiss”
    25.07.2008: Dein Browser hat eine alte Einstellung (JavaScript) im Cache. Lösche den Cache über die “Einstellungen/Optionen” oder lade die Seite neu mit drücken von “Ctrl F5″.

Ich kann meine erhaltenen Ratings nicht anschauen

Ich kann mich nicht mehr einloggen
    Gewisse User konnten sich heute morgen nicht mehr einloggen. Dies betraf User, deren Passwort Umlaute (äöü) enthielt. 25.07.2008: Dieser Fehler wurde behoben. Wir entschuldigen uns für diesen Fehler.

Gewisse Symbole sind neu und andere alt, das sieht komisch aus?
    In dem Fall sind die Symbole noch im Browser-Cache. Lade die Seite neu mit drücken von “Ctrl F5″

I Love Q-Dance Events

The Q Representing Quality

...:::Harddance:::Hardtrance:::Hardstyle:::...
  • 07-28-2008 14:02 In reply to

AW: Re: partyguide.ch

hahaa isch igendwie typisch pg

e risä community, aber e sitä wo z wünsche übrig laht und nöd mal sicher isch ;) naja 

!!!!GABBER'Z UNITED!!!!
Page 1 of 1 (11 items)