es isch mer scho paarmal ufgfalle,das irgendwas tönt.. vorher hets voll usegschwaflet us mine böxli am pc.. aber nur so liislig. bini chli nöcher go lose. das hät sehr holländisch tönt!! WAS ISCH DAS?????
ha kei sound igstellt und nix...au ken radio.. voll schief..
Villicht ä Website... wänn grad am surfe gsi bisch
ich glaub so was nennt mer shizophrenie (schriebt mer das so :P )
krass
Silix:ich glaub so was nennt mer shizophrenie (schriebt mer das so :P )
@maniac; kaum..s'het nur ganz liislig tönt und mini boxe sind nöd gad unbedingt liislig iigstellt.. wie so en funkspruch vome walkie talkie hets tönt! und ich bi au uf kei websiitene wos holländisch redet villicht hani ja en trojaner..und ich ghöre am andere sin radio hrhr..
He has schizophrenic tendencies..hehehe
nei kei ahnig a was das liit, schochli schräg...
**Hakke**
verschiebe deine boxen mal um ein paar zentimeter, auch etwas weiter auseinander oder zueinander. auch das kabel anders legen. Falls es eine Schlaufe hat, diese Schlaufe gerade legen. ich tippe auf unglückliche induktion eines radiosignals.
jep uf das tipp ich au merlin!! geschter abig isches ganz extrem xi. ha jedes wort verstande. punkt elfi: düdeldüdeldüüü holländischi news lol.. und dänn häts tönt wie es interview. ha mis überträgigskabel verhüeneret...has nämli ufgno. wännis find dänn ladis ue und ihr chönd oi sälber überzüge obi schizo bin °gg°