TF

it's not just music - it's a lifestyle
HAPPY NEW YEAR
Welcome to TF Sign in | Join | Help
in Search

Probleme mit dem Rauchverbot in Clubs

Last post 08-19-2008 14:07 by AdalirA. 12 replies.
Page 1 of 1 (13 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-29-2008 15:16

Probleme mit dem Rauchverbot in Clubs

Ohne Rauch stinkts in der Disco

Rauchverbote in Nachtklubs haben Folgen, die kaum im Sinn der Erfinder sind: Statt nach Tabak riecht es nach Schweiss und Bier.

Bislang haben die Raucher diese Gerüche überdeckt. Das haben viele Discobetreiber in Frankreich realisiert, seit es dort verboten ist, an öffentlichen Orten zu rauchen. Ein solches Verbot tritt auch in Genf bald in Kraft. Für viele Clubbetreiber ist das Rauchverbot ein ernstes Problem, sie suchen nach Lösungen.

Viele Nachtklubs werden ihre Klimaanlagen verstärken, damit die Luft besser wird. Eine andere Möglichkeit ist die Verwendung eines Lufterfrischers, falls die Klimatisierung nicht genügt. Solche Lösungen sind in Frankreich und Deutschland schon Realität.

Beim Personnal sind die Meinungen geteilt: «Ich arbeite lieber in einer Bar mit Schweiss- als mit Rauchgeruch. Das ist weniger gefährlich für meine Gesundheit», sagt ein Genfer Barman.

Shahïn Ammane/ www.20minutes.ch

Macht ein Rauchverbot in Clubs Sinn?

• Ja (25%)
    • Nein (75%)
    • Total Votes: 12
    • Voting Ended: 28.08.2008
    Die Zeit kommt aus der Zukunft, die nicht existiert, in die Gegenwart, die keine Dauer hat, und geht in die Vergangenheit, die aufgehört hat zu bestehen.
    Filed under:
  • 02-29-2008 17:00 In reply to

Re: Probleme mit dem Rauchverbot in Clubs

Ein guter grundgedanke steckt sicherlich dahinter..

aber mal ehrlich, ich stinke lieber nach rauch wenn ich zuhause bin, als das ich fast kotzen muss im ausgang weils so stinkt nach mensch ! 

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 02-29-2008 17:04 In reply to

tja, diese Konsequenzen wurden wohl Unterschätzt *g*

Die Zeit kommt aus der Zukunft, die nicht existiert, in die Gegenwart, die keine Dauer hat, und geht in die Vergangenheit, die aufgehört hat zu bestehen.
  • 02-29-2008 17:06 In reply to

hätt ich doch auch nie daran gedacht,ich riech ja sowieso immer wie eine blume nach dem ausgang Stick out tongue

müsste man halt bierverbot & obligatorisches duschen beim reinkommen verordnen..hrhr 

°°//eeyy pass du auf eyy..ez geb ich die korrekte 180°C bassdrum//°°
  • 02-29-2008 17:10 In reply to

Big Smile wär mal was Neus

• 02-29-2008 18:24 In reply to

jop im oxa chöntets den de tunnel zu sonere waschstation für d bsuecher mache und düse ibaue  und alli absprütze he he :-)
  • 03-02-2008 16:00 In reply to

• snaxx
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 10-20-2007
    • Neu St.Johann im schöne Toggenburg
    • Raver

AW: Re: Probleme mit dem Rauchverbot in Clubs

das isch schwarzmalerei... sit das letscht jahr in stuttgart iigfüehrt worde isch macht usgang 10000mal meh spass.. es isch eifach total gedige chöne heicho und me stinkt nöd nach rauch und au s'clubbä an sich macht vil meh spass... vo schweiss und bier gruch hani nöd vil mitbicho und au raucher findets gar nöd so schlimm wenns mal so isch..es isch eher d'vorstellig...

und im tessin klappts ja au scho..

"ich muss gar nichts ausser schlafen, trinken, atmen und f***** "
  • 03-02-2008 23:45 In reply to

Scho chli komisch das ganze!

Jetzt wo d'Clubs immer voll verraucht sind und e besseri lüftig nötig wer... macht niemert öppis!  Aber wenns denn nach Schweiss stinkt, denn muemer e neui Lüftig ibaue.

2 Verschideni Problem => 1 Lösung ;-) 

• 03-03-2008 11:54 In reply to

• maniac
    • Top 25 Contributor
      Male
    • Joined on 10-10-2007
    • Ottikon (Gossau ZH)
    • Raver

jein guido... dä rauch neutralisiert halt scho chli dä schweissgruch... sprich s zweite problem löst eigentlich s erste problem... und dä Rauch stört anschinend d lüt nöd so extrem wie schweiss...

PS: zum glück rauch ich ja nüm ;)

Menschheit trifft Menschheit Kritisch
    Menschheit stirbt. Amen
  • 03-03-2008 12:14 In reply to

Ich bin scho in Kanada und Schottland gsi und dete git au es Rauchverbot! Aber, dazumal han ich nüt vo wege Schweiss und Biergstank war gno... Vodem her chan ich das nöd würkli beurteile wies schmöckt. Aber es isch Voll geil gsi dete so ohni Rauchgstank! 

Aber was ich vorher eigentlich han welle sege isch, dass es mit de aktuelle situation sicher weniger reklamatione/neg. Stimme wür geh, wenns jetzt scho e besseri Lüftig würed ibaue. 

• 07-09-2008 21:22 In reply to

AW: Probleme mit dem Rauchverbot in Clubs

Also mich schisst das scho chli a ich wür gern zum Bier eis Rauche.

I dä Restaurants verstahnis ja no aber Clubs hallo.denn hocket eifach all uf dä terasse soferns eini hät.

• 07-09-2008 22:19 In reply to

• snaxx
    • Top 10 Contributor
      Female
    • Joined on 10-20-2007
    • Neu St.Johann im schöne Toggenburg
    • Raver

de gedanke dra isch schlimmer wies denn würkli isch..! 

"ich muss gar nichts ausser schlafen, trinken, atmen und f***** "
  • 08-19-2008 14:07 In reply to

also ich bi scho in london i clubs gsi mit totalem rauchverbot und es isch DE HAMMER... schweissgruch merksch nid so fescht, defür isch d luft super und d haar stinked ca. 1000 mal weniger... und au für s personal isches natürlich tüsig mal besser. ich bin für es totals rauchverbot in züri :)

Page 1 of 1 (13 items)